5 Kasım 2017 Pazar

Delta Dop-B HMI Dil değiştirme

Delta Dop-B Dİl değişimi uygulaması örneği
Dil değiştirme özelliği;
Yurt dışına yapılan projelerde İngilizce, Fransızca, Almanca gibi diller kullanıldığı için
yaptığımız projede de Türkçe dışındaki diğer dillere geçiş yaparken bize kolaylık sağlıyor.
Üst menüden Seçenekler --> Yapılandırmaya giriyoruz

Altta diğer seçeneklerden dil üst sekmesine giriyoruz.



Resimde olduğu gibi dil ekleme yapıyoruz.
Daha sonra yeni bir sayfada, iki adet Dil değiştir butonu ekliyoruz.



Buton ayarlarından dil adına ayarlardan eklediğimiz dili seçiyoruz.
Ayarlardan İngilizce, İspanyolca ekledim.
Üç tane dil seçimi butonu ekledim
Soldakini İspanyolca geçiş,
Sağdakini Türkçe geçiş olarak seçim yaptım.
Alttakini de İngilizceye geçiş yaptım.
Bunları yapıktan sonra
HMI projesinde her eklediğimiz element için bu resimde işaretlediğim yerdeki gibi artık İngilizce ve Türkçe ad verebiliyoruz.


Bütün elementlere bu şekilde ayarladıktan sonra
HMI'da dil sayfasına giderek İngilizce, Türkçe seçimimize göre elementlere yazdığımız dil etkili olacaktır.
 Örnek bir Dil seçimi sayfası



Diğer yazılarım:
Sinamics V20 Modbus RTU ile sürülmesi uygulaması ile ilgili paylaşımımda da PLC den Modbus kontrolü ile sürücünün frekans değişimini anlatıyorum.
Dop-B HMI ile S7-1200 plc Modbus RTU rs485 üzerinden kontrolü, HMI master PLC slave olarak ayarlandı bu örnek uygulamayı yapıyorum.
S7-1200 Encoder Kullanımı

HMI kullanarak RS485 alt yapısını üzerinden DVP14SS2 PLC kontrol edilmesi uygulamasını anlattım.
S7-1200 PLC ve Delta DVP14ss2 iki PLC’yi Modbus RTU üzerinden haberleştirdim.
Arduino MPU6050 Gyroscope ve Accelerometer uygulaması ve örnek kodlar bulunuyor.
Delta DVP14ss2 PLC ve Dop-B HMI Modbus ASCII üzerinden RS485 ile haberleşmesi örneği
anlattım.
Delta PLC DVP14ss2 plc Step motor sürme ve Delta Pals konutlarnın kullanımını anlattım.
(Leadshine Microstep Driver M542 Modelli sürücü ile)
Delta PLC DVP14ss2 PLC bağlantı kabloları, Bağlantı şeması anlattım.
Delta Dop-b Dil değiştirme örneği


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder